زارع‌پور در مراسم رونمایی از بسته حمل و نقل پاک تاکید کرد

گزیده خبر : نقش موثر هوشمندسازی در کاهش سفر و آلودگی هوا
  • متن خبر :

    وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: به دنبال این هستیم با هوشمندسازی سهم خود را در هوای پاک ایجاد کنیم و برای مثال پنجره خدمت واحد دولت نیز برای همین هدف و کاهش سفرها ایجاد شده است.

    به گزارش خبرنگار شهر، عیسی زارع پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در بیست و یکمین شنبه امید و افتخار و در جریان مراسم رونمایی از بسته حمل و نقل پاک با بیان اینکه برای اتفاق امروز یک دهه زحمت کشیده شده است، گفت: این موتورها امروز تبدیل به سرمایه شده است.
    وی افزود: با هوشمندسازی و الکترونیک کردن خدمات می‌توانیم نقش جدی در کاهش سفرها داشته باشیم و این حرکت در دولت آغاز شده است. دولت سیزدهم با این شناخت که این کار از انجام صدها هزار سفر غیر ضروری جلوگیری می کند، گام هایی را برداشته است.
    زارع پور با بیان اینکه کارگروه اقتصاد دیجیتال آغاز شده است، ادامه داد: به دنبال این هستیم با هوشمندسازی سهم خود را در هوای پاک ایجاد کنیم و برای مثال پنجره خدمت واحد دولت نیز برای همین هدف و کاهش سفرها ایجاد شده است.
    وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات بیان کرد: در پنجره خدمات واحد می‌توان به‌صورت آنلاین تمامی اقدامات را انجام داد و بیش از ۲هزار خدمت بصورت آنلاین به هموطنان ارائه می‌شود و امیدواریم تا پایان دولت سیزدهم شاهد ارائه تمامی ۶ هزار خدمت از طریق پنجره هوشمند باشیم.

منبع :
تاریخ : 1401/11/02, 09:44:06