معاون عملیات پلیس راهنمایی و رانندگی تهران

گزیده خبر : معاون عملیات پلیس راهنمایی و رانندگی تهران: با شن‌پاشی بموقع هیچ معبری به دلیل یخ‌زدگی و بارش برف مسدود نیست
  • متن خبر :

    معاون عملیات پلیس راهنمایی و رانندگی تهران گفت: به علت نمک و شن پاشی به موقع انجام شده در معابر، یخ‌زدگی و  انسداد راه یا کندی در  حرکت نداریم.

    سرهنگ محمد رازقی در گفت‌وگو با شهر مورد وضعیت ترافیکی بزرگراه های پایتخت گفت: وضعیت کلی  بزرگراه ها از نظر ترافیکی خوب هست و فقط نقاط خاصی مثل بزرگراه شهید نواب صفوی از سمت  جنوب به شمال و شرق به غرب بزرگراه شهیدهمت و همچنین بزرگراه امام علی(ع) از سمت  جنوب به شمال به صورت مقطعی شاهد ترافیک نیمه سنگین در حرکت هستیم. 

    وی افزود: در خیابان های داخلی سطح شهر مثل ولیعصر(عج)، شریعتی و آزادی هم ترافیک نیمه سنگین است و درکل از نظر ترافیکی وضعیت شهر تهران نسبت به روزهای عادی هم بهتر است. 

    سرهنگ رازقی گفت: از نظر بارندگی در  چندین مقطع شاهد بارش برف در محورهای غربی مثل بزرگراه شهید خرازی و همدانی بودیم، اما با نمک و شن پاشی به موقع که انجام شده، در هیچ جا به خاطر یخ زدگی و بارش برف انسداد راه یا کندی حرکت نداریم. 

    معاون عملیات پلیس راهنمایی و رانندگی تهران گفت: در همه معابر تردد به صورت عادی  در جریان است و عوامل پلیس راهور هم در راه ها حضور دارند و در حال مدیریت هستند.

    سرهنگ رازقی در پایان خاطر نشان کرد: وضعیت ترافیک صبح گاهی هم عادی است و رانندگان محترم حتما در شرایط خاص بارندگی، فاصله طولی با وسیله نقلیه جلویی و سرعت مطمئنه را رعایت کنند.

منبع :
تاریخ : 1401/10/26, 09:42:26